آب پرتقال گیری صنعتی

آب پرتقال گیری صنعتی دستگاهی است که به ندگان در تهیه آب میوه به شدت کمک می کند و نکته مهم تر اینکه در وقت آن ها و سریع تر آماده شدن آب میوه نقش به سزاییی دارد.میوه های تازه در InoxAll واشر دریافت می شود که در آن، با غوطه ور شدن در آب و به لطف سیستم جت، سطح میوه ها شسته شده است. سپس میوه ها به وسیله دوش آب شیرین بر روی که به عملیات مرتب سازی بعدی انجام می شود، آب می شوند.

به منظور تضمین بهترین کیفیت محصولات نهایی دستگاه آب پرنقال گیری صنعتی میوه های فاسد و نابالغ باید از بین بروند. خط جهانی مرتب سازی بر اساس Selinox اجازه می دهد تا به طور موثر بازرسی میوه ها، آنها را به آرامی بر روی یک نوار نقاله تسمه نقاله تحت نظر اپراتورها چرخش است. قیمت آب پرتقال گیری صنعتی برای ندگان بسیار مقرون به صرفه است.اگر روغن اسانس باید از پوست استفاده شود، توصیه می شود به شدت تمیز کردن میوه ها با یک ماشین مسواک زدن درست بعد از عمل مرتب سازی. راهنمای آب پرتقال گیری صنعتی هم به صورت ان لاین موجود است.برای استخراج روغن های ضروری از تمام میوه های مرکبات، CitroRap را طراحی کرده است، که با چرخاندن غلطک ها پوست را پوست می کند. CitroRap در نسخه های مختلف برای ظرفیت های ساعتی مختلف طراحی شده است و اجازه می دهد تا چرخه استخراج روغن را با تغییر سرعت پیشرفت میوه و همچنین سرعت چرخش غلتک بهینه سازی کنید. به منظور به حداقل رساندن هر گونه تماس بین پالپ و پوست، این دستگاه هر میوه به صورت جداگانه بین دو فنجان فشار می دهد، فشار کردن خمیر از یک سوراخ کوچک سوراخ شده در سمت پایین آن. همان ماشین پالپ را از میوه ها به منظور حذف بذر ها و کاهش محتوای فیبر بالا آن را تصحیح می کند. 


بازرگانی رحیم زاده میوه ,صنعتی ,گیری ,پرتقال ,سازی ,پوست ,گیری صنعتی ,پرتقال گیری ,مرتب سازی ,استخراج روغن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن علمی و آموزشی معلمان الهیات استان البرز دانلود برای شما دیزاین خانه شما وبلاگ شخصی و مطالعاتی سیدسروش سیدی فرد پی پال trangthuy0066